måndag 14 juni 2010

Utlottning!

Nu har det gått en tid sedan jag sa att jag hade planer på att ha en utlottning till äran av att min räknare nått 1000 klickningar. Efter ett antal förseningar av olika slag så är den nu klar! Så nu vill jag lotta ut en Knappsjal som är stickad av ett mjukt garn som liknar Mohair (50% akryl och 50% polyamid) och i färgen vit som kan användas till alla färger. Och kan användas på olika sätt. Som bilden nedan visar. Kan vara bra att ha när man sitter ute en sommarkväll. För än så länge så är ju inte kvällarna så varma.

Bilden är lånad från Järbogarn.

Så vill du vara med så den kanske blir din, gör då så här:

1: Lämna en kommentar i detta inlägg.

2: Lägg upp en länk på din blogg med bilden ovan.

3: Bli följare till min blogg.

Det blir en lott per utförd uppgift. Alla är välkomna att vara med bloggare eller inte.

Slutdatum den 18 Juli

Tills vi ses nästa gång lycka till!

23 kommentarer:

Mia sa...

Nämen vilken härlig, annorlunda och användbar sjal. Klart att jag inte kan låta bli att dra några lotter. Har redan bloggen som länkad favorit, lägger genast upp en länk till utlottningen också.

Kram Mia

ulla laiho sa...

Nu har jag äntligen kunnat länka din blogg. Den 23 maj slogs nätverkskortet ut i min PC av ett blixtnedslag och jag kom inte åt internet - men nu är den åtgärdad. Jag har läst ikapp allt intressant på din blogg. Ha det bra!

Vänligen
Ulla

Lena/isklockan sa...

Vill gärna vara med i din utlottning . Jag har länkat på min blogg. Mysig blogg du har. Lena/isis

UggledaLen sa...

Hej!

Bilden är på plats i min blogg och det är länkat till dej.
Följare har jag ju redan varit ett bra tag nu!

Kul med rolig utloggning!
Underbar sjal!

Ha det gott i din underbara trädgård!

Kram Len

UggledaLen sa...

Haha... menade så klart utloTTning!

/Len

Uttan sa...

Har hittat hit till Dej i dag! via Lena/ Isis
Trevligt!

Klart Jag vill bli följare av Din blogg och Jag har naturligtvis också länkat med bild på min Blogg!
Alltså tar jag tre lotter och hoppas verkligen på turen att vinna denna fin fina sjalen.
Nu ska Jag kika vidare på Din Blogg och hoppas att Du vill kika in hos Mej också.(har en liten utlottning där)

nu njuter Vi av sommaren och våra trädgårdar även om det nästan e lite i varmaste laget nu.

Kram!

Margot sa...

Vilken läcker sjal! Vill gärna vara med i utlottningen! Jag länkar från min blogg! Trevlig blogg du har!
Ha det gott!
//Margot

Carita sa...

VIlken fin och användbar sjal. Jag är gärna med. Har länkat: http://turkost.blogspot.com/2010/07/knappsjal.html.

Kram, Carita
turkost@gmail.com.

helena sa...

jag är gärna med! tar en lott och hoppas på tur :)
kram Helena :)
helenaeklund97@hotmail.com

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Jag är gärna med och tävlar, en perfekt present till min mormor som är lite frussen av sig.

Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/july/knappsjal-187.html

info@annakarlsson.se

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. Her er lenken: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/07/vinn-sjal.html

God sommer!

Klem fra Hilde

Anonym sa...

Jag deltar gärna! Den var så snygg :)
Jag har tyvärr ingen blogg.

Kram Sandra
(santtu_nyberg@hotmail.com)

bakformen sa...

Jag är gärna med och tävlar om den härliga sjalen. Lägger mej också som följare till din blogg så 2 lotter till mej, tack.

Anna sa...

Åh, vilken häftig och annorlunda sjal! Den hade blivit perfekt till klänningen som jag ska ha på ett bröllop i slutet av sommaren!

Jag lägger till mig som följare och hoppas på tur!

Linda sa...

Två uppgifter utförda; kommentar och följare av bloggen.

Linda sa...

Jag är jätte gärna med, älskar alla olika sorters sjalar så denna är extra bra när man kan variera den på så många sätt :) Har gjort alla tre stegen,kommenterat, länkat och blivit följare


länkat här:

http://lindatavlar.blogspot.com/2010/07/vinn-knappsjal-187.html

evamar sa...

Vilken rolig sjal. Jag tar gärna två lotter och länkar hos mig:

http://evamar.blogg.se/2010/july/knappsjal-18-juli.html

Gabbies sa...

Jag är gärna med o tävlar om den snygga och användningsbara sjalen. Jag blev även följare av bloggen så det blir väl 2 lotter?

care69 sa...

Jag är gärna med!

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/07/18-juli-vinn-en-knappsjal.html

E-B sa...

läcker sjal!
två lotter då jag länkat...

Anna Vid sa...

Hejsan!
Jag är gärna med och deltar.

*Jag har tipsat i min blogg här : http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/july/tavla-om-en-knappsjal-den-187.html

Jag har även blivit följare
så 3 lotter till mig.

melinasmamma@live.se
http://gulligamelinasmamma.blogg.se

Jag hoppas på tur
mvh// Anna Vid

Olelsi / Nettan sa...

JAg vill mer än gärna vara med, vinsten ser så tuff ut.

Länk: http://olelsi.blogg.se/2010/july/vinn-knappsjal.html

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.
hockeytossan@hotmail.com

Mattias sa...

Är självklart med även jag och länkar på: http://villduvinna.blogg.se/2010/july/knappsjal-18-juli.html

Har också blivit en följare och håller tummar och tår hårt!

Ha det gott så länge!

Mattias (mr22ga@hotmail.com)