måndag 8 mars 2010

Award

God kväll alla bloggare. Idag när jag var in och titta igenom min blogg blev jag glatt överaskad. Jag hade fått en Award. Min första! Tack snälla Ullis på Blomsterbo det värmde i hjärtat. Och för att få visa det ska jag skicka en vidare till några som inspirerar mig.

The sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivety and creativity inspire others in the blogworld. The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they received this award by commenthing their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.

Mina 12 inspirations källor är:
Mias hem



5 kommentarer:

Mia sa...

Tusen tack för denna fina award. Den ska jag bära med mig och glädjas av länge. :)

Stor kram
Mia

Gela sa...

Tack goa du för awarden. Vad roligt att min blog kan ge dig något. Jag blir så glad. Precis vad jag behövde. Tack Hoppas du får en riktigt fin kväll./Gela Lägger till dig bland mina trädgårdsbloggar. Hoppas det är ok.

Jenny sa...

Hej!
Grattis till din första blogaward!! O tusen tack för att du skickade den vidare till mig, vad glad jag blev:)

Ha en trevlig eftermiddag!

Stor kram!
Jenny

Njut i din trädgård sa...

Grattis till din blogaward!

Nu ska jag läsa lite här hos dig.

♥Min Eden♥ sa...

Hej hej!
Tack för awarden, o grattis till den du själv fick :) Det är alltid sååå roligt att få "awarder"!