fredag 5 mars 2010

Inget nytt....

Här hos oss händer inte så mycket just nu. Vardagen har börjat komma tillbaka till det vanliga efter ett antal olika sjukdomar. Ute lyser solen och det har kommit lite snödropp från taken och fåglarna låter lite gladare. Men jag vill ha gräsmatta framme så man kan börja gräva runt och se blommor som tittar fram. Nu läser jag mest istället om hur det ska och kan se ut när dom tittar upp. Läser även många tidningar som har en liten notis om vad som ska göras nu i trädgården och alla sådana måste finnas i skåne för allt det som föreslås kan då inte jag göra i min trädgård och vad jag förstår inte heller på många andra ställen i landet heller. Men dom skrivs väl så långt i förväg så det kanske inte går att ändra. Men i alla fall så blir jag lite frustrerad över detta. Här kommer i alla fall lite bilder på hur det ser ut hos oss just nu.




Tills vi ses nästa gång.

3 kommentarer:

Malin sa...

Tack för din kommentar:) Jag använder photoshop till mina bilder när jag redigerar, det är verkligen superkul:)

Mia sa...

Fina vinterbilder! Hos oss skiner solen helt underbart idag så nu kommer våren krypande får man hoppas.Hittade lite snödroppar på väg upp idag!
Mia

ullis sa...

Jo, här kommer något nytt; du får en award av mig! se mer på min blogg!
Kramar Ullis