onsdag 25 november 2009

En händelse rik dag.

Idag kunde ha varit en helt vanlig onsdag, och så började den också. Upptidigt, lämna barn på dagis, åka till jobbet. Men sen hände en sak. Jag hittade en jätte stor te kopp, men den var lite för stor att dricka te ur så jag tog en närmare titt och i koppen hittade jag ett hål. Jag blev lite full i skratt. Det är ingen kopp utan en kruka och min tanke var jag måste ha en. Men det får vänta ett tag för det var bara ett visnings ex. Dom skulle komma hem senare.



Innan jag skulle hem från jobbet fick jag ett samtal som jag länge och nervöst väntat på hela dagen. Min syster ringde och sa att nu är han född. Han är hennes lilla son på 3610 gram och 52cm lång. Bild skicka hon nu senare på kvällen och han är så söt. Jag hoppas att jag får hålla honom nu i helgen när jag åker mot mina gamla hemtrakter.


Och nu på kvällen blev min adventsljus stake klar. Jag blev jätte nöjd. den var ju inte riktigt färdig sist jag nämnde den, men nu väntas bara att tända första ljuset på söndag,


Tills vi ses nästa gång.......

Inga kommentarer: