måndag 19 juli 2010

Utlottning

Trevlig sommar på er alla. Nu har det blivit svalare ute och blåsigare. Och igår var det sista datumet för att vara med i min utlottning av en vit knappsjal. Så nu på morgonen gick jag igenom alla kommentarer och tittade hur många lotter per deltagare det blev. Ni var hela 22 stycken som var med och det blev 50 lotter totalt. Tack till er alla som varit med.


Alla lotterna la vi i en av mina vita Maria skålar.

Min äldsta dotter fick äran att vara med och dra en lott men först så ska det blandas.


Sen tog hon en lott ur skålen och där stod det: Vill du vinna/Mattias


Så Stort Grattis till dig Mattias som har en blogg som heter "Vill du vinna".

Maila mig din adress så ska jag se till att skicka dig sjalen.

2 kommentarer:

Olelsi / Nettan sa...

Grattis till vinnaren!!

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Mia sa...

Vilken fin sjal du har lottat ut!! Du undrarde var min armeringstege är köpt...den har min man sågat av från en hel armeringsmatta. Helt perfekt , man kan använda den till flera saker, i detta fallet ska en klematis klättra på den men man kan ju sätta den som en båge över en rabatt också.Såga av den så bred man vill ha den osv...Låt fantasin flöda!!

mia